Poslední Přání Mrtvého Humanisty - Demáče (recenze)

12. července 2009 v 0:43 | obyčejný posluchač
Poslední Přání Mrtvého Humanisty - Demáče

P.P.M.H. - Neznáte? Z Písku - Nevíte odkud? Noisecore - Neslyšeli jste? Pokud Vám něco říkají jména dalších českých zástupců hutných P.T.A.O., divných Pan Demla, jste blíže. Noisecore jako skutečně nejzazší HUDEBNÍ zákoutí může mít více podob. "Humanisti" poskytují jeden takový střípek - hardcoreově šmrnclý.

Poslední Přání Mrtvého Humanisty - Studio 2004 (MP3, 2004)
Pětačtyřicet válů na dvanácti minutách! Nezbytná intra, která jsou někdy delší než skladby samé. Uvolnění, obveselení, spolu s názvem poskytují nastínění tématu, oč jde. V případě píseckých máme na talíři pesimismus, otázky, anarchii, vzpomínky na kapely, názory. Hlavním smyslem tria (basa+zpěv, kytara, bicí) bylo v půlce února 2004 pálit střely jako z kulometu, extrémně se vyřádit, vyjádřit se. Zvuk není z nejideálnějších, na to se ale v nadšených kruzích nehraje. Takové kapely nejsou na zalíbení se, na znalecké pokyvování u jednoho poslechu. Skutečný přehled získáte až po pečlivém studování, podporování kapely, atp. Což se snažím činit... a Vy?

Poslední Přání Mrtvého Humanisty - Studio 2005 (MP3, 2005)
Musím začít klasickou hláškou, od které se mnohé, ne-li vše odvíjí. Třicetdevět songů v pouhopouhé čtvrthodince. Pravda, v rámci stylu je to oproti minulé nahrávce minimální změna. Dalším zanedbatelným rozdílem je absence kytary, pomineme-li tedy hostování pana zvukaře Kapáka v Katoličce (3), což je skoro neznatelné. I když se z beden, popř. sluchátek, oproti minule valí jen basa, řev a bicí je výsledek říznější, jasnější a přehlednější, chvílemi až nechtěně zkreslený. Součásti produkce, intra - čili úvody, mi připadají veselejší. Vtipné jsou i "cover verze" Agathocles, 7MON, Deche-Charge. Díky za noisecore!

download je volný 2004 | 2005

.