recenze > Gride - Horizont událostí + Lahar - Oběti doby

25. ledna 2009 v 0:17 | obyčejný posluchač
Gride - Horizont událostí (2008, Insane Society)
Lahar - Oběti doby (2008, Damage Done)

Kurňa! Lakomci! I když jsem to ukradnul, co to kecám, vlastně jenom si stáhnul pro vlastní potřebu na netu, ošidili mě! Takle krátký desky, to je snad sranda, ne? Ale co? Třeba zase něco brzo nahrajou a já se budu poslouchat nebo to smažu. Uvidím jaxe mi to bude líbit. Lojza říkal, že je to dobrý.

Gride? Co to do prkýnka hrajou? Zběsilý kytarový thrashing, rytmický bomby, ryk jaxviňe. Pár rádoby zvukových vsuvek, takže nějaký vycpávky, čili z dvacetijedna minut moc nezbyde. Na grind moc čistý, na HC moc divoký, kámoši metalisti jsou šumáci a posrali se z toho. Na netu jsou i škatulky jako fast core, power violence, ale tihle nováčci svoji muzice prej říkaj gride core. To je ale blbost. Nikdo nic takového nehraje, dyť sem hledal asi hodinu. No ještě si to dám jednou, líbí se mi to, ale co na to řekne parta?

Lahar? To samý. Se furt rojí nový kapely a hned jim každej vydává desku. Zbytečný intro a potom mazec a fofr. Nemlich jako Gride, trochu víc to drží pohromadě, ale ten starej thrash metál kurví obě kapely dokonale, Lahar ještě k tomu uráží i pankery. Se snad domluvili a dávaj si závody, kdo bude hrát rychlejš. Druhí vyhrávaj. Názvy skladeb u obouch se tváří jako když o něco jde. Ale nemám čas hledat celé texty, tak na to prdím. Proti první kapele vyhrávají i v totál plejing tájmu, nahráli 24 minut. No ale je to furt dokola. Snad ani neumí hrát, jenom do toho řežou jako hluchí do vrat. To ani kámošům nemůžu pustit. Kdyby se ptali esli se mi ta hovadina líbí, musel bych jim lhát.

Příště zase poslechnu Lojzu. Když si představím, že bych za tohle utratil prachy, dou na mě mrákoty. Radši si z Metl Age rekords, nebo od Šindy produkcion objednám mikinu Metalkliky, to je aspoň super muzika, co každej zná.